piątek, 3 października 2014

Szara rzeczywistość




Siedząc w pracy za biurkiem, spoglądając przez okno, obserwując ludzi zastanawiam się- dlaczego świat ten jest tak ponury? Ludzie chodzą z głowami spuszczonymi wlepiając wzrok w ziemię, zamartwiają się zamiast cieszyć się życiem? Why????

Sama nie mam pojęcia, czy to ludzka mentalność, mentalność Polaków czy po prostu codzienność nas przytłacza?


Pewnego dnia zrobiłam test. Szłam pewnym krokiem przez bydgoskie ulice, uśmiechałam się do ludzi którzy przechodzili obok. I co? Ludzie zamiast odwzajemniać uśmiech, rzucali mi podejrzliwe spojrzenia, odwracali się za mną a jedna Pani nawet chwyciła się za torebkę (czy wyglądam na złodziejkę?!) !!!!


Ludzie ogarnijcie się! Czy naprawdę warto marnować dzień na to, by mieć zły humor? By zaprzątać sobie głowę drobnostkami?


NIE WARTO!


Keep calm and take a smile


Życie jest jedno, pamiętaj, dzień, który przeminął już się nie powtórzy. Dlatego żyj pełnią życia, ciesz się każdą chwilą, rozkoszuj się każdą wolną chwilą.
W tym momencie każdy myśli: „łatwo powiedzieć”. Wcale nie jest łatwo. Każdy człowiek ma w życiu gorsze i lepsze dni. Ale trzeba walczy o lepsze jutro, nie poddawać się i robić coś, by zmienić szarą rzeczywistość.


Sama miałam takie dni… Wracałam po ciężkim dniu w pracy do domu, siadałam na kanapie, włączałam telewizję i gapiłam się bezsensownie w to pudło. Na szczęście obudziłam się z tego amoku w odpowiednim momencie. Teraz wracam z pracy zadowolona, że dobrze wykonałam swoją pracę, że mam chwilę dla siebie. I co robię? Przebieram się w dres, śmigam na siłownię, fitness, ćwiczę w domu bądź biegam w pobliskim lesie. Pot się leje, nie mam sił ale jestem zadowolona, że zrobiłam coś dla siebie. To jest coś pięknego!


Zrób coś dla siebie, znajdź chociaż godzinę w ciągu dnia i rób to, co lubisz.


Spróbuj a nie pożałujesz!


P.S. Uwaga: to uzależnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pomorzanka na Kujawach , Blogger