czwartek, 11 grudnia 2014

Sphinx- kuchnia orientalna i międzynarodowa

W niedzielne popołudnie udaliśmy się do restauracji Sphinx na ulicy Podwale w Bydgoszczy. Dania z menu tej restauracji próbowaliśmy już nieraz, więc postanowiliśmy tym razem nie ryzykować i spróbować czegoś nowego w sprawdzonym miejscu.

Tradycyjnie zaczeliśmy od zamawiania napojów, gdyż należę do osób niezdecydowanych i wybór dania z menu zajmuje mi zazwyczaj duuuużo czasu. Ja wybrałam sok pomarańczowy a mój chłopak colę, która niestety była wygazowana. To samo zauważyliśmy u innych gości lokalu, którzy zostawiali niedopitą colę. Do soku nie mam zastrzeżeń.
potrawy z menu restauracji
Menu restauracji Sphinx jest bardzo przejrzyste a zdjęcia potraw powodują, że każdemu ślinka cieknie jeszcze przed podaniem posiłków
ceny dań w restauracji Sphinx
Na danie główne mój chłopak wybrał shoarma na dwa smaki. Danie składało się z opiekanego mięsa wieprzowego i drobiowego, orientalnie przyprawionego podawanego z frytkami oraz zestawem surówek. Do tego dostał bułkę pita oraz trzy sosy. Ja natomiast zamówiłam filet z piersi kurczaka z cebulą papryką i pieczarkami, podawany z mieszanką surówek i frytkami.
sosy

danie Sphinx

kurczak i wołowina

Wystrój wnętrza restauracji utrzymany jest w bardzo przyjemnej tonacji, można powiedzieć nawet, że nastrój panujący w lokalu jest romantyczny.
wnętrze restauracji Sphinx
Niestety z zewnątrz lokal nie wygląda efektownie i raczej nie zachęca do wejścia. Przydałaby się renowacja i wtedy byłoby rewelacyjnie, bo lokalizacja jest znakomita. Pare metrów od Starego Rynku w miejscu, gdzie wszyscy właściwie przechodzą udając się na Rynek.

widok z zewnątrz na restaurację Sphinx

Co nowego w restauracji Sphinx? Kelner zaproponował nam założenie karty studenckiej, dzięki której restauracja oferuje zniżki w ciągu tygodnia na wybrane dania z menu. Przykładowo za zestaw Shoarma studenci zapłacą 15,99zł. Super oferta!
menu dla studentów w Sphinx
Ile zapłaciliśmy za obiad w restauracji Sphinx?
cola 0,5l- 8zł
sok pomarańczowy 0,5l- 8zł
shoarma na dwa smaki- 25,99zł
grillowana pierś z kurczaka-26.99zł

Razem zapłaciliśmy 68,98 zł. Czy się opłacało? 
Jedzenie pyszne, miła obsługa, przyjemne wnętrze. Ale czy za tą cenę? Jedynie "od święta".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Pomorzanka na Kujawach , Blogger